Dynafix Repair BV

Daelderweg 21
6361 HK , Nuth
Tel: (045) 524 57 78

Volg dit bedrijf!

Ontvang als eerste updates, advertenties en aanbiedingen van dit bedrijf per e-mail. Uitschrijven kan op ieder moment!

Bedrijf volgen

Het beoordelingscijfer 2,4 is gebaseerd op 8 reviews geschreven op Allebedrijvenin.nl.

review schrijven | bekijken

Uw bedrijfsprofiel is 55% compleet. Hoe meer informatie u toevoegt, hoe meer bezoekers u krijgt!

Bedrijfsprofiel bijwerken

Eigenaar van deze onderneming?

claim dit bedrijf

Hieronder kun je de reviews en beoordelingen lezen die geschreven zijn over Dynafix Repair BV. Heb je nog vragen over een review? Neem dan contact op met het bedrijf via de knop 'e-mail' of met de klantenservice van Allebedrijvenin. Dit kan via het nummer 0900 - 222 888 9 (€ 0,01 per minuut) of via e-mail: info@allebedrijvenin.nl.

Beoordelingen over Dynafix Repair BV

2,4
over 8 review(s)

Eerste indruk

2,6

2 pos / 6 neg

Service

2,3

1 pos / 7 neg

Prijs / kwaliteit

2,3

1 pos / 7 neg
1,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Prutsers
07 mei 2014 om 16:09 Meldt als ongepast

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf. Mijn gloednieuwe Sony Experia Z1 bleek kapot in de doos aan gekomen van vodafone. Helaas was de enige optie om het toestel naar dynafix te sturen. De telefoniste die ik na 15min (á 0.45 euro) wachten aan de lijn kreeg was zo onvriendelijk dat ik haast mijn excuses zou maken voor dat ik haar lastig viel die dag. Het toestel zou opgehaald worden, maar er kwam helaas niemand opdagen op de afgesproken datum. de nieuwe afspraak lukte wel. De reparatie zou 5 dagen duren, na 10 werkdagen maar eens gebeld om te horen dat het gewoon klaar lag maar niet verzonden werd. Bij het uiteindelijk terugkrijgen van mijn telefoon bleek dat er helemaal niets gerepareerd was, dezelfde stroring als hoe hij uit de doos kwam. Helaas staat vodafone er op dat het nogmaals naar dynafix moet. Hier wacht ik nu ook al 2,5 week op een reactie. Zojuist krijg ik, na weer een duur telefoontje, een bericht dat het toestel wederom allang gerepareerd klaar ligt bij ze, maar dat het nog enkele dagen kan duren voordat het verzonden gaat worden!?! Ik ben zwaar teleurgesteld in deze prutsters.

Het apparaat daadwerkelijk repareren en controleren dat het nu WEL werkt
1,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Zeer slechte ervaringen mee. 230 euro betaald ...
09 maart 2014 om 13:34 Meldt als ongepast

Zeer slechte ervaringen mee. 230 euro betaald voor het vervangen van mijn frame, hebben ze het display vervangen. Geld terug kreeg ik niet.

Een andere telefoon reageerde niet meer op het aanraken van het scherm. Toen die terug kwam van dynafix deed het scherm het helemaal niet meer en was de telefoon niet goed in elkaar gezer. Overal kieren in de telefoon.

Slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad.


1,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Ronduit frauduleus bedrijf, doe hier geen zaken mee!
28 december 2013 om 22:10 Meldt als ongepast

Mijn lg bleef hangen in de start up.steeds opnieuw ging mijn telefoon aan, maar opstarten lukte niet. Gekocht bij belsimpel.nl, dus policy van dat bedrijf gevolgd. LG eerst nog gebeld maar ik had alles al geprobeerd wat ik kon doen. Aangezien mijn telefoon nog geen twee jaar oud is, dacht ik dat het misschien nog binnen de garantie termijn zou kunnen vallen van twee jaar van LG. Het lijkt me een vrij simpele ingreep, software er even opnieuw op oid. Na een week werd mij gemeld dat het toestel naar een externe reparatiedienst zou gaan omdat zij de gsm niet konden repareren. Prima, na een dikke week (inmiddels 2 week verder dus) kreeg ik een email toegestuurd met hierop toestel kan miet gerepareerd worden. Ik kon €50,72 overmaken voor een ongerepareerd toestel om deze retour te krijgen of dynafix kon hem kosteloos voor mij vernietigen. Not amused was ik natuurlijk, dus maar even gebeld (€0,45!! Ct/ minuut!!) wat er wel niet aan de hand was dan. Mevrouw, we hebben er niet naar gekeken want het is een duits toestel en wij behandelen alleen toestellen uit de benelux. Pardon?? Zeg ik, dus jullie hebben er niet eens naar gekeken en ik moet dat geld daarvoor al betalen? Plus het is dus niet eens duidelijk wat er met het toestel aan de hand is? Stel dat ik had gedacht, hij is niet meer te repareren dus laat ik hem maar vernietigen daar?? Dynafix heeft er dus niet eens naar gekeken en het opgeschreven alszijnde niet meer te repareren terwijl ze er niet eens naar hebben gekeken. Woest was ik. Nu met belsimpel.nl afgesproken dat zij die kosten betalen en dat zij de telefoon weer opsturen. Weer een maand verder, maar hopelijk wel met een werkende telefoon.

Omschrijving waarom het toestel niet te repareren valt
8,7

Review behulpzaam?
JA NEE

Super service op HTC telefoon!
24 oktober 2013 om 20:57 Meldt als ongepast

HTC opgestuurd die niet meer kon worden opgeladen. Duurde even dus belde ik hoe de status was. Kon niet gerepareerd worden maar kreeg een nieuwe! Nou is dat topservice of niet!

Fantastische service. communicatie (even mailen als reparatie of toestel onderweg is).
2,3

Review behulpzaam?
JA NEE

geen deskundigheid
12 april 2013 om 20:52 Meldt als ongepast

Kort achter elkaar een sony en een motorola opgestuurd voor reparatie, krijg ze beide weer kapot terug


1,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Repareren ho maar
26 februari 2013 om 20:07 Meldt als ongepast

Mijn Toshiba Laptop is gestuurd naar Dynafix in Nuth i.o.v Toshiba, daarna is laptop zoek geraakt door hem bij een ander adres af te leveren, 14 dagen er na kwam de laptop weer boven water en u raad het al, nog de zelfde klacht en kreeg hem nog beschadigt en helemaal leeg en dan bedoel ik ook helemaal leeg zonder windows 7 er op. Ook was de laptop beschadigt en heb ze gemaild met klachten en reken maar niet dat ze reageren. Toshiba gooit zijn naam weg door dit soort van zogenaamde reparaties


1,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Dynafix waardeloos
20 januari 2012 om 18:18 Meldt als ongepast

Telefoon 2 maanden na aankoop stukgegaan. Nu al 7 maanden ermee bezig. Doe geen zaken met Vodafone die je naar Dynafix verwijzen. Je wordt niet serieus genomen, je probleem wordt afgehandeld alsof het probleem aan jezelf ligt. Komt je dochter in de winkel met het probleem gaat ze naar huis met een kater: ik wordt als dom blondje behandeld. Uiteindelijk een onafhankelijke winkel in Aalsmeer gevonden die veel moeite doet om je te helpen. Telefoon heeft nog garantie, maar dit is waardeloos bij Vodafone en Dynafix. Geen enkele waarde. Enorm teleurgesteld. Ik had hoger pet op van Vodafone. Nu nooit meer.
Dynafix liet zelfs de telefoon kwijtraken en legde het bij ons neer. Geen excuus toen ze het wel vonden. En... lang wachten op reacties, terugzenden.

Niets. Je krijgt ten minste je telefoon terug - vraag niet hoe lang je erop moet wachten. Alles.
2,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

reaparatie HTC desire
16 september 2011 om 10:17 Meldt als ongepast

Erg erg slechte service! Voor 12 euro heb ik mijn kapotte telefoon aangeboden ter reparatie. Ik kreeg de telefoon na twee weken terug. Nergens stond vermeld wat er was gedaan met de telefoon en de mankementen waren niet verholpen. Vervolgens wordt er wel vermeld dat mancomeldingen die niet binnen twee dagen worden gemeld niet in behandeling worden genomen. Ik ben nu een week bezig om op alle mogelijke manieren contact te krijgen met Dynafix en dit is onmogelijk. Telefonisch sta ik eeuwig in de wacht, een belafspraak, gemaakt per internet, wordt niet nagekomen. Op mails wordt niet geantwoord en ook het bedrijf waar ik mijn HTC heb aangeschaft (typhone) krijgt het niet voor elkaar Dynafix contact met mij te laten opnemen.

Kortom, ik ben erg boos en terleurgesteld in Dynafix!

Geen Niet mogelijk om contact te krijgen

  Commentaar (1)


door Laurel - 30 december 2011 om 11:50 Meldt als ongepast
Gewoon niks meer sturen naar dit bedrijf is zonde van je tijd